ایمن – گاوصندوق شب عاشورا پیامبر جوانان

ایمن – گاوصندوق: شب عاشورا پیامبر جوانان کربلا فرزند پیامبر معاویه عاشورا

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی دولت باید وظیفه خود با کارشکنان را روشن کند / مرتضی مبلغ

    مرتضی مبلغ” گفت: رویکرد حمایتی اصلاح طلبان از دولت توام با طرح انتقادات ضروری، تغییری نکرده است.” 

    دولت باید وظیفه خود با کارشکنان را روشن کند / مرتضی مبلغ

    مرتضی مبلغ: دولت باید وظیفه خود با کارشکنان را روشن کند

    عبارات مهم : سیاسی

    مرتضی مبلغ” گفت: رویکرد حمایتی اصلاح طلبان از دولت توام با طرح انتقادات ضروری، تغییری نکرده است.”

    عضو شورای عالی اصلاح طلبان و معاون سیاسی وزارت کشور در دولت “سید محمد خاتمی”، در گفتگو با سایت “نواندیش” با بیان مطلب فوق، افزود: انتقاد از دولت به وسیله اصلاح طلبان به تناسب عملکرد دولت شدت و ضعف پیدا کرده هست. جایی که کم کاری های دولت زیاد شده، انتقادات اوج گرفته و تذکرات و هشدارها نیز زیاد شده است هست. امّا زمانی که عملکرد دولت قابل قبول بوده، انتقادات کمتر شده است است.مرتضی مبلغ: دولت باید وظیفه خود با کارشکنان را روشن کند

    معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات در ادامه گفت: با توجه به اینکه دولت طی ماه های اخیر کمتر به انتقادات در زمینه پرسشها اقتصادی، مدیریتی و سیاست داخلی گوش می کند، روند انتقادات اوج گرفته است.

    دولت باید وظیفه خود با کارشکنان را روشن کند / مرتضی مبلغ

    مبلغ تصریح کرد: اصلاح طلبان در جهت راهبردهای بسیار براق و مشخصی با مردم صحبت می کنند و راجع به این سیاست های اساسی با هیچ کس رو در بایستی ندارند.

    عضو شورای عالی اصلاح طلبان ادامه داد: اگر حتی مهمترین حامیان اصلاح طلبان و بزرگترین افراد اصلاح طلب به گونه درستی عمل نکنند، تذکرات به موقع به آن ها داده می شود.

    مرتضی مبلغ” گفت: رویکرد حمایتی اصلاح طلبان از دولت توام با طرح انتقادات ضروری، تغییری نکرده است.” 

    مبلغ در عین حال توصيه هایی هم به رييس جمهور و دولت در شرايط فعلي اقتصادي و سياسي داشت و در این باره خاطرنشان کرد: توصیه های مهمی به مدیر جمهور داریم که عبارتند از:

    – دولت و مدیر جمهور باید رابطه دو سویه و سازنده ای را با جامعه نخبگان، صاحب نظران، فعالان و بدنه اجتماع داشته باشند. این رابطه حتماً باید دو سویه باشد و فقط یک رابطه شکلی نباشد، بلکه رابطه ای سازنده و واقعی باشد تا نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده به سوی دولت جریان پیدا کند.

    – دولت باید طوری برنامه ریزی کند که از امکانات، بسترها و ظرفیت های موجود به خوبی بهره ببرد و از شدت التهابات موجود در جامعه بکاهد. دولت باید برنامه هایی را در دستور کارش قرار دهد تا بتواند بازار را مدیریت کند و شرایط امیدبخش و آرامی را جهت مردم به وجود آورد. به عبارت دیگر، دولت باید بتواند از میزان نگرانی های مردم بکاهد.

    دولت باید وظیفه خود با کارشکنان را روشن کند / مرتضی مبلغ

    – دولت باید زیاد با مردم صحبت کند و پرسشها را با آنان در میان بگذارد. دولت باید بتواند در فضایی آرام و فارغ از تنش پرسشها را پیش ببرد.

    – از سوی دیگر، دولت باید تکلیفش را با کسانی که قصدشان کارشکنی هست، روشن کند. به عبارت دیگر، دولت باید محافظه کاری را کنار بگذارد و با مردم براق صحبت کند. در حال حاضر، مردم تصور می کنند که دولت چرخشی جدی در سیاست هایش داشته هست. دولت در این زمینه باید براق سازی کند و به خاص موضع خود را در برابر تندروها مشخص نماید.

    مرتضی مبلغ” گفت: رویکرد حمایتی اصلاح طلبان از دولت توام با طرح انتقادات ضروری، تغییری نکرده است.” 

    – عنوان بعدی نوع استفاده از مدیران هست. متأسفانه به نظر می رسد که دولت به فشارهای امنیتی و غیر امنیتی جهت گزینش مدیران تن داده هست. اگرچه دولت باید شجاع ترین و کارآمدترین مدیران را گزینش کند، امّا در یک سیکل ملاحظه کاری کار می کند. بر اثر فشارهای تندروها و فشارهای امنیتی دولت از مدیرانی استفاده می کند که لیاقت کافی جهت اداره امور را ندارند. آن ها افرادی مجرب و شجاع نیستند و به همین علت ممکن است مشکلاتی را در آینده به وجود بیاورند. در وهله اول ممکن است که این افراد دچار فساد شوند و حتی اگر دچار فساد نشوند، به اندازه کافی کارآمد نخواهند بود.

    مرتضی مبلغ در ادامه راجع به برنامه اصلاح طلبان براى انتخابات آتی مجلس نیز تصریح کرد: هنوز تا وقت انتخابات فاصله زیادی داریم و اصلاح طلبان وارد این فاز نشده اند، ولی بحث نحوه برخورد با انتخابات عنوان مهمی است.

    دولت باید وظیفه خود با کارشکنان را روشن کند / مرتضی مبلغ

    او ادامه داد: تفسیری که از قانون اساسی به اسم نظارت استصوابی می شود، منجر به این شده است است که یک فیلتر گذاری عجیبی در انتخابات داشته باشیم و از انتخابات واقعی فاصله بگیریم. در این شرایط نیروهای شایسته از حضور در انتخابات محروم می شوند. از سوی دیگر، بعضی از افراد مجبور می شوند جهت رد شدن از فیلترهای موجود دست به کارهای غیرمنطقی، غیر انسانی و غیرشرعی بزنند. از طرف دیگر، یک سری از نیروهای شجاع و با شخصیت تن به این کارها نمی دهند و از صحنه انتخابات از بین بردن می شوند. در نتیجه عرصه مدیریت جامعه به تدریج از افراد کاربلد و با شخصیت خالی می شود.

    معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات افزود: عنوان دیگر در مورد انتخابات، رانت های سیاسی و تبلیغاتی هست. در انتخابات چون عنوان مسابقه مطرح هست، باید همه احزاب و جریان ها بدون تبعیض از امکانات تبلیغاتی و رسانه ای برخوردار باشند که البته در حال حاضر این طور نیست. حتی رسانه های بزرگ ما و رسانه هایی که از بیت المال ارتزاق می کنند، صحنه یکه تازی یک تفکر هستند و حداکثر استفاده را از امکانات می کنند، در حالیکه جریان های دیگر از کمترین امکانات برخوردار نیستند.

    عضو شورای اصلاح طلبان راجع به این عنوان که آيا انسجام اصلاح طلبان در انتخابات آتی مانند انتخابات سال هاى ٩٢ ، ٩٤ و ٩٦ حفظ مى شود یا خیر، گفت: اصلاح طلبان یک سرمایه ارزشمند را کسب کرده اند و آن تکثرپذیری است.

    مرتضی مبلغ با بیان اینکه «اصلاح طلبان در ورای تکثر توانسته اند به وحدت و انسجام دست پیدا کنند و این عنوان اهمیت زیادی دارد» افزود: قطعاً این وحدت ادامه پیدا خواهد کرد امّا نحوه ظهور و بروزش متفاوت خواهد بود.

    عضو شورای عالی سیاستگزاری اصلاح طلبان راجع به ایده پارلمان اصلاحات و اینکه این ایده در چه مرحله ای واقع شده است است نیز اظهار نظر کرد و گفت: پارلمان اصلاحات یک اصطلاحی است که زیاد مربوط به حکومت است و در جناح ها چیزی به این نام نداریم. به نظر می رسد، نام «مجمع اصلاح طلبان» بهتر باشد.

    او ادامه داد: به هر حال در این مجمع قرار است سازوکاری شکل بگیرد که جریان اصلاح طلبی و و به اصطلاح عوامل و عنصرهای سازنده آن بتوانند هر چه فراگیرتر سخن خودشان را مطرح کنند. به عبارت دیگر، قرار است تصمیماتی که اصلاح طلبان می گیرند هر چه زیاد اصلاح طلبانه تر و عصاره خرد جمعی باشد. عنوان مهم این است که در این مجمع فقط اصلاح طلبان پایتخت اظهار نظر نمی کنند، بلکه صدای تمامی اصلاح طلبان شنیده می شود و در یک فرآیند دموکراتیک از این مجمع استفاده می شود. تصمیماتی که گرفته می شوند، برآیند همه جریان ها خواهد بود.

    به گفته مرتضی مبلغ، ایده مجمع اصلاح طلبان اکنون در مرحله مطالعه و بررسی است و همه جریان های اصلاح طلب در حال بررسی مباحث مرتبط با آن هستند.

    مبلغ در آخر خاطرنشان کرد: اگر مجمع اصلاح طلبان ایجاد شود و به کارش ادامه دهد، دستاوردی بزرگ جهت اصلاح طلبان خواهد بود.

    واژه های کلیدی: سیاسی | امکانات | انتخابات | اصلاح طلب | اصلاح طلبان | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار