ایمن – گاوصندوق شب عاشورا پیامبر جوانان

ایمن – گاوصندوق: شب عاشورا پیامبر جوانان کربلا فرزند پیامبر معاویه عاشورا

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث گروگانگیری جهت فراری

    متهمان زمانی که پلیس را در چند قدمی خود می بینند جهت فرار، دست به هر کاری می زنند و یکی از این کارها گروگانگیری هست. برایشان هم فرقی ندارد کسی را که گروگان می گ

    گروگانگیری جهت فراری

    گروگانگیری جهت فراری

    عبارات مهم : ماشین

    متهمان زمانی که پلیس را در چند قدمی خود می بینند جهت فرار، دست به هر کاری می زنند و یکی از این کارها گروگانگیری هست. برایشان هم فرقی ندارد کسی را که گروگان می گیرند کیست و چند سال دارد. فقط می خواهند یکی را سپر بلای خود کنند تا پلیس به خاطر حفظ جان آنها دست از تعقیب بردارد و آنها هم بتوانند فرار کنند.

    گروگانگیری جهت فراری

    هر چند این شگرد نیز هیچ وقت کار ساز نبوده و ماموران آنها را دستگیر می کنند ولی باز هم شاهد تکرار آن هستیم. گزارشی که می خوانید چند پرونده گروگانگیری جهت فرار از دست ماموران است.

    گروگانگیری سارق مطب

    در پرونده اول ، مدتی قبل زمانی که ماموران گشت پلیس در منطقه امیرآباد در حال گشت زنی بودند به مردی مشکوک شدند که سر خیابانی ایستاده بود. مرد مرموز توجه آنها را به خود جلب کرد و شک آنها زمانی به یقین تبدیل شد که مرد مرموز با دیدن ماموران اسلحه کلتی از جیبش درآورد و به سمت ماموران گرفت.

    متهمان زمانی که پلیس را در چند قدمی خود می بینند جهت فرار، دست به هر کاری می زنند و یکی از این کارها گروگانگیری هست. برایشان هم فرقی ندارد کسی را که گروگان می گ

    مرد مسلح با گفتن این جمله که اگر نزدیک شوید شلیک خواهم کرد جهت خودش فرصتی خرید و توانست پا به فرار بگذارد. ماموران که بلافاصله تعقیب مرد مشکوک را شروع کرده بودند جهت آن که او را به دام بیندازند ابتدا چند تیر هوایی شلیک کرده و دستور ایست دادند، ولی متهم فراری به جای تسلیم شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرد و درنهایت زمانی که مردان قانون را در چند قدمی خود دید ناگهان زن و شوهری را که کودکی 4ساله همراهشان بود، گروگان گرفت و ترساندن کرد که اگر مأموران او را رها نکنند و دست از تعقیب برندارند، آنها را به قتل می رساند.

    در همین حال یکی از مأموران به دیگری اشاره کرد که به پای گروگانگیر شلیک کند. متهم که این جمله را شنید از ترس، گروگان ها را رها کرد و پا به فرار گذاشت. به این ترتیب بار دیگر تعقیب و گریز شروع شد و درنهایت ماموران موفق به دستگیری متهم فراری شدند.

    در بررسی ها مشخص شد مرد مسلح 38ساله سابقه سرقت، حمل مواد مخدر و حمل سلاح دارد.او و همدستش قصد دزدی مسلحانه از مطب پزشکی را داشتند و او به عنوان زاغزن در آن محل ایستاده بوده که پلیس به او شک می کند.

    گروگانگیری جهت فراری

    فرار دزد زانتیا

    «سارق زانتیا در جریان تعقیب و گریز با ماموران پلیس، به 19 ماشین آسیب رساند و هنگامی که در محاصره ماموران گرفتار شد، زن جوانی را گروگان گرفت.» ماجرا از این قرار بود که ماموران گشت پلیس آگاهی پایتخت در آزادراه کرج-تهران به یک خودروی زانتیای سفید رنگ مشکوک می شوند و با استعلام شماره پلاک ماشین مشخص می شود که خودروی زانتیا سرقتی بوده هست. با برملا شدن راز سرقتی بودن ماشین ماموران دستور ایست می دهند، ولی راننده اقدام به فرار می کند. به این ترتیب تعقیب و گریز شروع می شود و متهم که با سرعت زیادی در حرکت بود، با چندینه ماشین برخورد می کند و زمانی که تیر ماموران با لاستیک خودرواش برخورد کرده و پنچر می شود مجبور به رها کردن ماشین می شود.

    متهمان زمانی که پلیس را در چند قدمی خود می بینند جهت فرار، دست به هر کاری می زنند و یکی از این کارها گروگانگیری هست. برایشان هم فرقی ندارد کسی را که گروگان می گ

    سارق جوان به فرارش این بار با پای پیاده ادامه می دهد و زمانی که خود را در محاصره پلیس می بیند، بعد از برداشتن یک تکه شیشه شکسته از روی زمین، زن جوانی را که قصد داشت با ماشینش از داخل پارکینگ بیرون برود، گروگان می گیرد. ولی فرزند زن جوان که متوجه ماجرا شده است بود، از پشت سر به او نزدیک شد و با چوب ضربه محکمی به مرد گروگانگیر زد و به این ترتیب گروگانگیری او تمام شد.

    چاقو روی گردن مرد فروشنده

    یکی دیگر از افرادی که جهت فرار دست به گروگانگیری زد مرد جوانی بود که چاقوی دسته بلندی در دست داشت و در میان جمعیت در مشهد به راه افتاده بود.

    گروگانگیری جهت فراری

    او با چاقویش عابران را ترساندن می کرد و هراس عابران خیلی سریع به گوش پلیس رسید. ماموران نیز با دریافت این خبر راهی محل شدند، ولی مرد جوان با دیدن ماموران خود را به مغازه نقره فروشی رساند و چاقویش را روی گردن مرد مغازه دار گذاشت. او که ماموران را پشت شیشه مغازه می دید شروع به پرتاب شیشه به سمت آنها کرد.

    مأموران انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند، ولی گروگانگیر همچنان با ترساندن چاقو یکی از گروگان ها را به بیرون از مغازه کشاند. فرد گروگانگیر دنبال راهی جهت فرار می گشت که یک خودروی پراید را در اختیار گرفت و گروگان خود را روی صندلی عقب نشاند.

    در این لحظه مأموران اقدام به تیراندازی کردند که دو تیر به قسمت پایین کمر او اصابت کرد و پلیس با استفاده از افشانه فلفلی، گروگانگیر را دستگیر و گروگان را نجات دادند.

    دختر خردسال امید فرار متهم فراری

    انگیزه جهت این گروگانگیری تفاوت دارد و وجه یکسان تمام آنها راهی جهت فرار از دست ماموران هست. یکی دیگر از متهمانی که دست به این شگرد زد تا شاید راهی جهت نجات پیدا کند، مرد جوانی در استان لرستان بود. پیگیری به این پرونده با تماس تلفنی مردی راجع به حمله مرد مسلح به غذاخوری در یکی از شهرهای لرستان شروع شد. بعد از این تماس تلفنی بود که کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند. بررسی ها نشان می داد مرد مسلحی سه نفر از افراد داخل غذاخوری را با شلیک گلوله مجروح کرده و بعد از آن متواری شده است هست. تحقیقات ادامه داشت تا این که حدود دو ماه بعد مخفیگاه متهم جوان شناسایی و در محاصره پلیس قرار گرفت.

    متهم زمانی که متوجه شد راهی جهت فرار ندارد و محاصره شده، دست به اقدامی عجیبی زد و در حالی که سلاح کلتی به دست داشت به سمت منزل همسایه رفت و به زور دختر خردسالشان را گروگان گرفت و ماموران را ترساندن کرد اگر محل را ترک نکنند دختر خردسال را خواهد کشت. ماموران به گفت وگو با متهم پرداخته و با عملیات روانکاوانه تلاش کردند او را مجبور کنند تسلیم شود و گروگان خود را رها کند. مرد شرور که در تنگنای پلیس گیر افتاده بود به ناچار گروگان خردسال را رها کرد و با سلاحی که در دست داشت به خودش شلیک کرد تا به زندگی اش آخر دهد. متهم جوان که زخمی شده است بود به بیمارستان انتقال یافته شد.

    جام جم آنلاین

    واژه های کلیدی: ماشین | گروگانگیری | تعقیب و گریز | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار